duminică, iulie 30, 2006

"Mi-e dor si doare"

M-a apucat un dor nebun si necontrolat de oamenii straini( nu cu sensul de necunoscuti, ci de pe alte meleaguri) pe care i-am cunoscut( primul profesor american si englezoaicele din tabara de engleza de asta-vara) si cu toate ca imi iubesc tara( nu si specimenele care o conduc, nu si eminciuna, hotia, spaga, coruptia, neglijenta ca sa nu zic prostia), chiar si oraselul pe care nu de putine ori il critic pentru posibilitatile limitate, imi vine asa, fara explicatie, sa evadez o perioada pe-un pamant strain. Poate afisul din fata liceului cu tabara de englezoi, poate recenta escapada cu ei pe litoral a unei colege care ca si mine a fost translator, poate emailul luuuung trimis celor cu care am vrut sa pastrez legatura...sa-mi fi generat dorul asta enervant. Nu ca asa avea destule pe cap ca sa ma mai tortureze si-un DOR...ar fi interesant de studiat provenienta cuvantului sau ce deriva din el si cu riscul ca vorbesc aiurea am impresia ca exista o legatura si de forma si de sens cu verbul "a durea" pentru ca te doare cand ti-e dor. Of, dar uite ca nu-s originala: trupa Taxi a anticipat ideea mea intr-un refren mai vechi. Romanu', tot cu doru-n suflet...de-aia nici nu se traduce in alte limbi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

iar in final duce la dorinta de a ucide. ca sa vezi, apoi treci la fapte!!!