luni, iulie 03, 2006

Dorinte

Stateam intr-o dupa-amiaza plictisita si neatrasa de fata noua a orasului(acum cu strazile asfaltate de te miri cum de-au fost in stare sa duca si ei ceva la bun sfarsit), cu nasul oarecum sprijinit de raftul bibliotecii. Nu voiam sa m-apuc de citit o carte noua (prea multora le-am promis c-o sa le citesc, prea putin timp, chiar si chef...ce mai, festina lente), dar privind colturile scorojite si adulmecand mirosul de hartie veche, mucegaita si ingalbenita, ca de scortisoara expirata( btw, e-un miros interesant) am inceput sa-mi imaginez ce e dincolo de acele pagini, ce poveste, ce eroi, ce epoci. Poate o sa vi se para ciudat de romantica perspectiva mea la vremurile pe care le traim( atata sper sa nu dau in directia siropoasa), dar parca as vrea pentru o zi macar sa ma desprind de telefonul mobil, televizor si alti "paraziti" tehnologici si sa folosesc instead scrisorele, sa ma-mbrac in rochiile acelea superbe cu crinolina, sa am budoarul meu, sa ma aplec la un balcon impanzit de flori salbatice, sa fiu curtata de un gentilom etc. Poate numai intr-un film as putea sa-mi indeplinesc acest mare/mic capriciu si pana atunci....lupta neica cu grijile marunte si viseaza...viseaza muuuult ca e gratis.

Niciun comentariu: