joi, iulie 06, 2006

Ma fac soferita

Ieri a fost prima mea zi de sala la scoala de soferi din orasul zumzaitor, trezit la viata de caldura nefireasca daca ne gandim la frigul pe care localnicii il indura 9 luni pe an, poate chiar mai mult. Intru in sala, putin intimidata de vocea stridenta si categorica a profesorului, si inrosindu-ma pentru ca intarziasem cu vreo doua minute. Ma asez in prima banca fara sa mai caut vreo alta libera ca sa nu deranjez speech-ul captivant de introducere al batrinelului din fata invataceilor intr-ale sofatului. Observ cu surprindere prezenta a doua colege in aceeasi sala de clasa si parca treptat emotia pentru acea activitate noua pe care avea s-o incep se diminueaza. Acel mosulica(simpatic, desi prima impresie a fost ca va fi foarte sever cu noi....dar cum aparentele insala...), inarmat sa ne puna pe invatat ("Eu va iubesc pe toti, da' va sar capacele daca nu invatati") dar sa ne si distreze (adica sa imbinam utilul cu placutul ca orele de curs sa nu ne plictiseasca si sa putem invata mai usor...ii spune unuia: "Daca nu razi te bat!") a reusit pe parcursul a doua ore cu pauza de 10 minute sa mai strecoare si glumele din programul propriu si personal, mai originale decat ale altora, printre explicatiile si desenele mari de la tabla pe care le pretindea la fel de mari pe caietele noastre. Oarecum comic era faptul ca trebuia sa repetam de mai multe ori o idee ca sa o retinem, dar imi dau seama ca strategia functioneaza pentru memorarea mai rapida. Pe scurt...pot spune ca dezinvoltura si energia de care da dovada incercand sa faca atatia vlajgani atenti il fac placut in ochii elevilor(sa nu credeti ca laudele mele ar avea legatura cu vreo admiratie mai speciala fata de bunicuti...asa cum are monicuta gabor :D). Ei, m-am luat cu povestitu' si uite cat am scris, dar de ce sa ma sgarcesc cand va anunt ca voi face probabil o pauza de bloggareala daca ma apuc serios de invatat?Totusi nu cred ca ma voi putea sustrage "drogului". Ah...ce v-as mai spune de superba seara de jazz de aseara, da' nu mi-ar mai ajunge randurile...To be continued...in episodul urmator.

Niciun comentariu: