luni, ianuarie 22, 2007

Veveritza, ritza

In ultima vreme noptile se umplu de vise pe care mi la amintesc mai mult sau mai putin cu lux de amanunte, dar ciudatenia e ca desi mie mi se pare ca nu prea dorm se perinda foarte multe imagini prin fata ochiului mintii. O fi reverie nocturna? (never mind...probabil ca aiurez).Sunt oare martora a vreunei experiente carturesciene revelatorii? Hmmm....nu prea. N-as putea sa adun vis cu vis si sa fac o scriitura de valoare ca a lui, pentru ca....guess what, visele mele sunt cu veverite. As putea cel mult sa scriu niste povestioare de adormit copilasi.

In povestea mea cu veverite, ma aflu intr-un elicopter cu ai mei scrutand orizontul si bagandu-mi mana prin norii pufosi, ca la Almette. La un moment dat, decolez intr-o padure impanzita de veverite din care cadeau muuuulte alune de padure....eu la strangem si, culmea, le prindeam pe toate si....de aici incolo o sa va dezamagesc pentru ca s-a rupt filmu'. Tema pentru acasa: da-ti un final acestui vis. Use your imagination. Mintea mea s-a lenevit in noptile urmatoare si a refuzat o continuare...Sau poate mai trebuie sa astept?

Niciun comentariu: