marți, ianuarie 09, 2007

Smile,Fairy of pansies, smile!


D-l T. a facut o primavara din mine modificandu-mi o poza pentru aniversarea mea recenta. Culoare,culoare si iar culoare(sper doar sa nu va usture ochii). Imi spune uneori panseluta si cred ca asta a fost izvorul de inspiratie pentru panselutele pe care mi le-a presarat prin par.


Cu vremea de afara nici nu e greu sa-mi imaginez ca "Vine, vine...primavara" (Continuarea? Se asterne-n caapuuul meeeeeu/Floricele-n ochisori/Fluturasi pe obrajori...daca ma aud astia mici de la gradi se sperie :)). Mai imi ies si niste stelute din urechi, un porumbel si-a facut culcus pe umar...Ce mai, ma contopesc cu universul, natura, ma fac un microcosmos(don't take my word...). Ca tot am teza la romana lunea viitoare nu am putea sa facem conexiuni cu volumul de inceput a lui Blaga cu vitalismul debordant sau cu starea jubilatorie stanesciana? (vai, incep sa vorbesc ca diriga...patrunsa de emotii estetice...ah). Sau merge mai bine un Toparceanu?

Niciun comentariu: