sâmbătă, iunie 16, 2007

Refulari

Cum cheful de invatat e subtirel si maruntel(poate se mai ingrasa saptamana viitoare...ar fi cazu') imi caut ocupatie si involuntar dau peste deja plictisitorul site "bate cuba" adica haifaiv pe care intru rar ca sa mai vad ce specimene de fauna isi etaleaza "nurii". Sa aratam un pic mai multa piele, un decolteu si gata, cad victimele una cate una...suferinta, tu, "dureros de dulce"... si stai, ca nu esti la moda daca nu faci poza lipit(a) de vreun perete, fie de baie care apare cel mai des, fie unul obisnuit in penumbra (artistica, ce mai...) in modul cel mai senzual cu putinta...pai daca te-a inzestrat natura de ce sa nu le oferi o priveliste categoriei de internauti devoratori de poze "artistice"? Poate o fi avand peretele ala din baie si gresia, omniprezenta si ea, miere si eu nu stiu, ca vad ca e tare trendy flendy sa faci alpinism pe gresie, cu un echipament mai sumar insa si un piciorus asa de iubaret...dragoste mare acolo cu gresia, ceva inedit. Sa nu racesti la spate, draga, ca e rece gresia si mare grija cu incovoiatul spatelui, sa nu ramana intepenit. Keep me updated cu trendurile verii, poate ma fac si eu analist de poze "artistice" cu lucrarea de diploma " Fascinatia gresiei in arta fotografica". V-am pupat pe piciorus.

2 comentarii:

Fido spunea...

Foarte frumos... totusi putin cam neasteptat... venind din partea ta. Cred ca asta e piscotul ala mic, negru si rau din mintea Ioanei care mai face urat din cand in cand... Nu stiu de ce dar articolul tau imi aduce aminte de cineva... TRAIASCA ARMENIA!

piscotel spunea...

Just being ironic...Intr-adevar scriu taios, da tot piscotul pe care-l stii raman...stiu ca iti aduce aminte de cineva, dar mai am si alti clienti...