luni, august 27, 2007

Invalmaselile unei novice intr-ale vietii

Am simtit pana vara aceasta ca nu puteam, oricat de mult as fi fost intrebata si as fi spus aceleasi lucruri, sa incropesc o descriere a vacantei care sa nu fie uitata odata cu prima cadere a frunzelor...poate pentru ca nu faceam ceva care sa marcheze cele 3 luni. O vara care acum culmineaza cu aterizarea mea in tinuturile anglo-saxone(undeva in west midlands...guess), o vara in care mi-am exploatat trairile, fie si acelea oximoronice, in care m-am luptat si inca ma lupt cu hartoage si maruntisuri administrative, cauzatoare de migrene, stres, nesomn, griji si in final, satisfactia si relief-ul, in care am avut parte de adrenalina cat cuprinde, fizica si emotionala mai ales, de plimbari nocturne cu scuteru', de sofat pe serpentinele de la Bran, de conversatii amicale cu austriecii, de zambete fugare, de schimbari in constitutia mea launtrica, de nebunie si responsabilitate, de pierdut seri pe forumuri studentesti, de cunoscut englezoi pentru care orice reply incepe cu oh, cool (chiar si cand le spui ca esti din ro), de nerabdare si furie ca n-ai primit un email important, de intalniri, drumetii, gratare, promisiunea intoarcerii, a reluarii vremurilor bune...

O vara de freamat interior, de bucurie impartasita, de dezlantuiri visatoare, de emotii si entuziasm in egala masura, de gandul ca ma asteapta in septembrie un culture shock, de speranta in cuvintele incurajatoare de genu' We will strive to make your transition to uni life as smooth as possible...o vara pe care as lasa-o sa se desprinda de timpul pragmatic si sa-si construiasca propriul timp, o vara duala, cu toane, pitoreasca si...cam jucausa pentru asteptarile mele... Dar ce farmec ar mai fi avut fara toate astea, fara butonul rosu al hazardului pe care il apesi inconstient? Cu ce pret? Experienta...nu intreba de ce si cum, de unde si pe unde si despre ce sau cine. E inca multa dezordine acolo, se inghesuie "hamsterii", vorba unui don'sor foarte drag mie, si trebuie sa astept....sa se termine jocul...verii...si sa-l castig hopefully...pana nu ma invadeaza cei sus mentionati...gata, m-am oprit, aruncati daca nu mai puteti cu rosii sau alte legume, nu cu vaze...

Niciun comentariu: